De Dorpsraad

Dorpsraad Walem bestaat uit een groep plezante en enthousiaste vrijwilligers die  jaarlijks diverse evenementen organiseert binnen het dorp. Hiermee wordt  de samenwerking tussen de verenigingen van Walem bevordert en het  gemeenschapsgevoel versterkt. Er wordt zo gelegenheid geschept om op te  komen voor het dorp Walem en mee zorg te dragen voor de leefbaarheid, de  ontwikkeling, de gezelligheid en de tevredenheid van het dorp en de  dorpsgenoten.

Bestuur.jpg_format=750w.jpg

Het bestuur

De bestuursleden, zijn vrijwilligers die mee vergaderen (6-7 keer per jaar) en alles organiseren.

De evenementen worden georganiseerd door verschillende werkgroepen.

De Vrijwilligers

Zoals elke organisatie doen wij beroep op vrijwilligers om mee te helpen op de evenementen.

Maar je hoeft het niet altijd groots te zien: ook al heb je slechts enkele uurtjes tijd, het helpt ons meer dan je denkt. Als je graag samen met een buur, familie of vrienden kan komen, nòg beter :-)

Wil je graag meehelpen, vul dan onderstaand formulier in zodat we jou kunnen contacteren. We zullen je uitnodigen op onze volgende vergadering, dan kan je nog kiezen of je al dan niet mee komt komt helpen.

Alvast bedankt!

Anker - Formulier